2012年6月20日星期三

他写的感言~

当人可悲得连自己都不信任时,又怎么敢去承诺能够爱人一辈子~
 
人如果不是有过痛苦的经历,受过伤~ 又怎么会满口谎言,做人自私,可以做得这么容易~
 
I don't know why I am so afraid to lose you when you aren't even mine~ :(
 
我要的快乐其实很简单,但你懂吗?
 
過去哪些,
我們用來安慰別人的話,
無奈唯獨說服不了自己~
 
 
 
That's why you are so special~
Cause you were so like me~
Another fool~
Yet another fool~
( ; _ ; )
 
 
其实那些所谓的过去真的没什么特别的,只是我一直好不起来而已嘛~ 哈哈~
 
过去的事情别忘记,但一定要放下~
 
一个人惯了,就爱想~
一个人惯了,就爱听歌~
一个人惯了,就爱流眼泪~
 
 
和你这种人在一起很没有安全感~ 我喜欢这句~ 嘻嘻~
 
眼泪让我把这世界看得更清楚~
 
別再在我伤口上撒盐了~ 已经很痛了~
 
人心里不好受就得哭~ 哭完了,你还得上路~
 
半開的眼,半醒的眠,思緒被困在夢裡面~
我想看見卻看不見,是否已經到了極限 ?
我祈禱我能遇見,所謂完美的世界~
 
 
我拼了命奮力向前,把明天都實現~
我祈禱我能遇見,所謂完美的世界~
 
 
Being there for people because you know how it feels to have no one there for you~
 
What 6 years ago happened did make me this badly~
 
Let's have a musicale tonight~ Whoever cry first, lose
 
If you know you are dangerous enough, just stay away from her before she really get hurt~
 
我心碎 妳受罪 妳的美 我不配~ :(
 
眼泪留下,不是因为歌曲里唱着的歌词~ 而是歌曲的旋律,勾起了埋在心底那曾经熟悉的伤口~
 
原来爱情从来没有离开过,只是我记得,你却忘了~
 
所谓的情话,就是说了一些连你自己都不相信的话,却希望对方相信~
 
You shouldn't answer like that, pity girl~
 
真不知道该说你笨,还是该说你可爱~ =.=
 
为什么不接我电话 ?
 
话,有时真的不用重复,不必多说; 有在在意,用心听的人,一定会听到~
 
Okay~ Now I am regret to say it out~ What I had tried to brave myself to say out is now come back with some ignore respond
 
I wonder who is ignoring now~ :(
 
 
I hope there is a man appear in your life that you can trust on and rely on him.. So that you will not face all your sadness alone and stay away from all the tears~ Living happily with that man~
 
 
 
 
 

0 评论: